wtorek, 3 marca 2009

Nawet kiedy jesteś tak blisko mnie, tęsknię już za Tobą.



Im więcej słów dałeś mi już
tym później mniej zostanieni
dlatego nie mówiąc nic słowa niosę ci
w drżeniu rąk kiedy stąd odchodzisz

im więcej już zdarzyło się
tym później mniej zostanie
oszukać próbuję czas już nie chodzę spać
każdą z chwil przeżyć chce jeszcze raz

im więcej ciebie tym mniej
bardziej to czuje niż wiem
naprawdę im więcej ciebie tym mniej
jak to jest możliwe
dlaczego im więcej ciebie tym mniej
czy nie wiesz że
ja nawet kiedy jesteś tak blisko mnie
tęsknie już za tobą

a kiedy śpisz otulam cię
cudowną dłoni kołdrą
i niosę przez każdą noc taki we mnie strach
że mi z rąk w jakąś noc wypadniesz

im więcej ciebie tym mniej
bardziej to czuje niż wiem
naprawdę im więcej ciebie tym mniej
jak to jest możliwe
dlaczego im więcej ciebie tym mniej
czy nie wiesz że
ja nawet kiedy jesteś tak blisko mnie
tęsknie już za tobą

zapominam że pod skórą gdzieś chowamy lęk
ja wiem
nie zamknę oczu boję się
że znikniesz gdy otworzę je

im więcej ciebie tym mniej
bardziej to czuje niż wiem
im więcej ciebie tym mniej
jak to jest możliwe
im więcej ciebie tym mniej
nie wiesz że
ja nawet kiedy jesteś tak blisko mnie
tęsknię już za tobą

Author: Natalia Kukulska "Im więcej ciebie tym mniej".

Brak komentarzy: