wtorek, 5 września 2006

Blask w oczach....

A teraz spojrzyj mi w oczy – co widzisz? Bo ja w twoich widzę naprawdę dużo. Widzę marzenia, sny, żale, smutki. Widzę mrok, który kocham, i światło, którego nienawidzę. Ale...
Zabierz mnie do tego miejsca
W którym czuję się tak bezpiecznie
W Twoje światło nurkuję
W Twoim się chowam
Któżby przypuszczał, że zwykły błysk w oku może być tak interesujący? Głęboki i płytki zarazem. Boli i leczy. Krzyczy i jednocześnie jest cichy jak cień. Podszywa się, czy masz taką bogatą osobowość? Czy może to zwykłe słodkie kłamstewko aby znowu mnie zwieść?
Mów mi kłamstwa
Mów mi słodkie kłamstewka
Nie, nie możesz się ukryć
Nie możesz maskować
A teraz naprawdę spójrz w moje oczy. Zobacz w nich wszystko, czego pragniesz, a nawet więcej. Dla Ciebie postaram się o wszystko.
Może trochę to spóźnione (dopiero teraz wpadło mi w ręce), ale pasuje do tamtych dni... A tu w radyjku jeszcze leci: "Bajm - myśli i słowa" (...) Widziałam w Twoich oczach tamten blask (...) To się w nastruj wprawiłem :)

Psssssssss (następna piosenka)

Przetańczyć z Tobą chce cala noc,
I nie opuszczę Cie juz na krok
Czekam na to jak we śnie
Żebyś ty objął mnie

Niech inni idą spać a my tak cały czas,
Razem z nocą tą chodźmy w świat.

Niestety pisałem jak leciało w radiu non-stop :p poza tym gadałem przez gygy jeszcze :p więc nie wszystko jest :(

Ale piosenka ładna... kiedyś będę takie nagrywał ;) =P

Psssssssssssss 2 
Nie lubię psów :/
Tak jak mówła kiedyś, za tych wspaniałych lat, Frelisznka: Najlepiej jak się pisze "P.S. Kocham" - to znaczy, że ktoś zapomina że kogoś kocha... Miała racje!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Pam, pam, idzie sobie... I co widzi? Znów coś swojego. Skąd to się tu wzięło? - myśli. Nieważne - dodaje. Podnosi i idzie jeszcze kawałek. Po czym wraca i zostawia tam, gdzie znalazł. Niech pomaga innym, tak jak jemu pomogło...